بامداد

بامداد

نوشته های یک بنده ی خدا
بامداد

بامداد

نوشته های یک بنده ی خدا

اتلتیک مادرید قهرمان شد !

سلام


خیلی وقت بود لذت نبرده بودم ، بالاخره این اتلتیک و مادرید بعد از سال های متمادی تونست سلطه ی بارسلونا و رئال مادرید رو بشکنه و قهرمان شد .


فوتبال رو چندان دوست ندارم ، بخصوص فوتبال حرفه ای رو ولی باید اعتراف کنم یک جوری مثل جهانه ، قدرت های بزرگ یک روز به زیر میاند و قدرت های نوظهور پیدا می شوند . 


خداحافظ

برگشتم

سلام

یک دوره نبودم ، دوباره برگشتم ، البته احتمالا زیاد دوام نمیاره چون باید بروم سربازی یا برم معافیت پزشکی بگیرم .


بگذریم ، اصولا یادم رفته بود چه پست هایی دادم  برای همین کمی وبلاگ خودم رو خوندم و دیدم بیشتر از اینکه خودم مطلب بنویسم ، کپی پیست کرده بودم از خبرگزاری ها .


فکر کنم این حاصل اون دوران سخت ، افسردگی هست که هنوز هم ریشه های ازش دارم ولی بی خیال ، من که دیگه سایت های خبری رو دنبال نمی کنم ، و زندگیم راحت تره .


موقعی که بدونی و نتونی کاری کنی ، فقط باید بشینی غصه بخوری ، نه !؟  همین حالاش هم زندگیم کم غصه نداره .


در هر حال ، بر گشتم .


خب سوال اصلی اینه که در مورد چی بنویسم !؟


حرف دلم رو می نویسم ولیکن چون دلم همیشه یکنواخته ، همون چیزی که 3 سال پیش نوشتم ( تو سایر وبلاگ هام ، چندتا وبلاگ دارم !؟ نمی دونم ) اینجا هم صادقه .


بگذریم .