بامداد

بامداد

نوشته های یک بنده ی خدا
بامداد

بامداد

نوشته های یک بنده ی خدا

خرداد 93

  امام خامنه ای 14خرداد  92 درحرم امام  خمینی ( ره ) فرمودند:
« یک جمله هم عرض کنم خطاب به نامزدهای محترم....وعده‌هاى نشدنى ندهند. من به نامزدهاى گوناگون عرض میکنم جورى حرف بزنید که اگر در خرداد سال آینده نوار امروز شما را جلوى خودتان گذاشتند یا پخش کردند، شرمنده نشوید؛ جورى وعده بدهید که اگر چنانچه آن وعده را بعداً به رخ شما کشیدند، مجبور نباشید تقصیر را گردن این و آن بگذارید که نگذاشتند، نشد. کارى را که میتوانید انجام دهید، وعده بدهید....»

نقش سست یادها

سلام ...

دل نوشته ای دارم که خود نوشتمش .... و این است ....

به روزگاران ، روان بودم  همچو نسیمی

از این سو به آن سو از آن سو به آن کوی

می زدم سر ، بر باغ و دشت و کوهسار

می نواختم دست محبت بر سر یاران

اما به کس نماندی  یادی ز بودن ما

من همچو نسیمی ، رفتم ز یاد ها 

  زیرا که طبع لطیفم ،

آرام بود و دلکش

باز آمدی توفان ،

بنواخت و کوبید ،  یاران بی وفایم

ما را ز یاد رُفتند ،  توفان مانده بر جا

نی نی نمی خواهم این رسم زندگانی

در آرزویم ، یکدم

توفان شوم ، بکوبم

یاران بی وفا را

تا ماند یادی از ما ،

 بر نقش  سست یادها  

مهر 1392